De Ziua Nuntii Tale-ti Scriu…: (Acum cand toate le-nteleg…)

Romante - De ziua nuntii tale-ti scriu…

De ziua nuntii tale-ti scriu,
Acum, cateva randuri:
La nunta n-am sa pot sa fiu,
Si de-as putea, la ce sa viu
Sa ma mai vezi pe ganduri?

Cand din al dragostei amurg
Iti faci o sarbatoare,
Din lacrimile care-mi curg,
Ca zilele ce-ncet se scurg,
Sa-ti faci margaritare!

Din zambetu-mi indurerat
Fa-ti flori de lamaita,
Si sa le pui, ca nu-i pacat,
In parul ce l-am sarutat
Suvita cu suvita!

Atunci cand ne-am vazut intai,
Privirea cu sfiala
Mi-a-ncremenit in ochii tai…
O! din privirile dintai
Fa-ti firul de beteala!

Si-acum, cand toate le-nteleg
Ia gandurile mele!
Ti le trimit fara s-aleg,
Ca valul de mireasa-ntreg
Tu sa ti-l tesi din ele!

Si astfel, cand te vei gati
Nu vei fi prea mirata;
Mult mai frumoasa nu poti fi,
Dar poate-atunci te vei gandi
La mine-intaia data…

Si-avea-voi mangaierea eu,
Ca-n clipele-ti senine,
Ma vei avea in gandul tau,
Precum in mintea mea, mereu,
Te voi purta pe tine…

Versuri de A. de Herz
Muzica de Vespasian Vasilesc
Interpretat de Ion Luican 

EUZICASA: “Puterea unui neam nu se  numara in sabii, ci in valorile culturii sale: Cu cat a supravietuit mai mult vicisitudinile vremurilor, cu atat mai puternic devine.”

Leave a Reply: (What... You're shy?)

