Ovidiu Oana-pârău:  un poet cu adevărat (Egali lui Dumnezeu)

Egali lui Dumnezeu
Rămâneţi veşnic în picioare!

Oricând! De-i bine ori de-i greu.

Nu e poruncă-i, sfatul Meu

Pentru voi toţi ! Iar fiecare
Să-şi poarte peste tot mândria

Şi când cuvântă sau tăcut,

Cinstind comorile din lut,

Uită ce-nseamnă aporia!
Nu-ngenuncheaţi decât ţărânii !

Iubiţi-o ca pe un fârtat,

În toate binecuvântat,

Eternă roditoare-a pânii!
Te-am dăruit să fii mereu

Stăpân a toate, blând, smerit,

De toate relele ferit

Şi, prin cuvânt, egalul Meu!
Eşti chipul Meu ! Asemănare

Ţi-am dat prin toate şi aştept

Să porţi întotdeauna-n piept

Credinţa, ca pe o onoare!


Leave a Reply: (What... You're shy?)

