Eveniment literar: cartea #DeMânăcuToamna!, Denisa Aricescu 

Eveniment literar: cartea #DeMânăcuToamna!, Denisa Aricescu

A fost o seară de poveste, o seară pe care o voi păstra în suflet ca pe o bijuterie. Mi s-a îndeplinit o dorință, dorința de a împărtăși trăirile interioare celor dragi. Totul a decurs în mod natural, așa cum mi-am dorit, am citit și am recitat. Am vorbit cu sinceritate, ca de fiecare dată, au fost și blocaje emoționale, fac parte din mine, d-asta foile îmi stau tot timpul aproape, mă regăsesc în visare, sunt o visătoare incurabilă. Îmi simțeam corpul de amorțit de emoții, pe brațe mi se așezau stoluri de fluturi argintii, i-am lăsat să mă învăluie, să vă învăluie! Aduc #MULȚUMIRI tuturor celor care au participat la eveniment. Din SUFLET! M-am simțit minunat de mână cu dumneavoastră, #DeMânăcuToamna! Mă înclin! 💜🍂🍁

P.S. Vă aștept în data de 28 Octombrie, la Valea Doftanei, să ne auzim, să ne vedem și să ne revedem! Cu  drag, eu și Toamna! 

P.S.2 Cartea se poate achiziționa de la librăria Mihail Sadoveanu! Mulțumesc, #ArtCreativ! 🙂

Leave a Reply: (What... You're shy?)