Mi-e foame de esența  adevărului adevărat…(gând poetic de GeorgeB)

Mi-e foame de esența  adevărului adevărat…


(gând poetic de GeorgeB)


Mi-e foame de esența  adevărului adevărat…

Mi-e sete de adevarul curat, ca apa inocentă de izvor…

Îmi cer plămânii aer adevărat, cristalin ca golul de gaz adăpostit in băşica subterană 

Mi-frig și  vreau ca soarele să-mi încălzească corpul îmbrăcat în zdrențe de-ntuneric, de neadevăruri, de minciuni…

Un porumbel, alb ca neaua, își ia zborul și e urmat de altul, și de altul…zboară spre soare, ca culeaga razele din care

să-și facă cuibul din lumină caldă…

Iar noi, oameni, ne luptăm pentru ceea ce nu putem avea: libertate, adevăr, o pită pe masă, un copil frumos, și sănătate,

Fără bătrânețe și viată veșnică…

În vecii vecilor, Amin!
Citiți pagina mea de poeme “the smudge and other poems” aici, la euzicasa

Leave a Reply: (What... You're shy?)