Mircea FLorian: Cu pleoapa ta de-argint

,

Mircea Florian, I remember the Electrecord LP with this magnificent music, total novelty in Romania at the time : not only the tone of the music, but also the use of indian traditional instruments (George Harrison  composed My Sweet Lord, which became inspiration to many). in those times Radio Europa Libera, si Voice of America were the only place one could listen to rock and roll.  

But I may be wrong: important is…the result, unique beautiful music, now as it was then. I’ll leave the technicalities, to the musical gurus. 🙂

7 responses to “Mircea FLorian: Cu pleoapa ta de-argint

  1. http://www.trilulilu.ro/nebunudealb/965af374ae5298
    Nu am reusit cred sa te trec la blogroll, desi am incercat.Spre deosebire de tine netul are mii de capcane pentru mine.E melodia pe care o cautai.

    Like

  2. Te-am trecut la blogroll aici :maria-postu.blogspot.com

    Like

    • Multumesc… Am sa incerc sa fiu mai putin impetuos… daca vrei poti sa subscrii la mine, incerc sa pun cate ceva, sa-l fac educativ, usor de abordat, fara pretentii…
      Sant onorat ca m-ai acceptat ca membru at blogului tau.
      Despre Mircea Florian: nu m-a parasit de fel: a fost aici cu mine in amintiri…Afost primul meu disc, a fost primul care a cantat as cum a cantat, pe vremea aceea, si de fapt cea mai frumoasa melodie a fost “ampreuna” dar nu dau de ea, dar tot discul acela a fost si este minunat.
      G.

      Like

  3. Mi-a facut o placere enorma sa reascult melodia…Chiar asa de dor iti este?

    Like

Leave a Reply: (What... You're shy?)