I am, (© poetic thought by GeorgeB @ euzicasa)

I am,
(© poetic thought by GeorgeB @ euzicasa)

I’m hungry I’m thirsty I’m human

I’m tired I’m scared I’m human

I’m sick I’m not cured I’m dying

Can’t breathe on my own I’m dying

I’m getting better I’m happy I AM-

-I still am, am alive I made it…this time for a while

9 responses to “I am, (© poetic thought by GeorgeB @ euzicasa)

  1. Și eu am primit astfel de încurajări. Capul sus! Acum e de-a dreptul în nori! 🙂
    Nici așa nu e bine?

    Liked by 1 person

    • Da, a eam o zicala “vorba” prin Ardeal: curaj gaina ca te tai! Apoi toata casa planges pana cand mireasma supei de gaina se raspandea in aerul curat de amiaza…dupa care o mancam cu totii asezati cumintei in jurul mesei. Dar inainte intotdeauna masa incepea cu o rugaciune, aceeasi in fiecare zi, fara alternativa…si chiar si gaina o asculta nemiscata, din oala! 🤣😘🌷😎

      Liked by 1 person

  2. Mult prea pesimist. Ce rost are?

    Liked by 1 person

Leave a Reply: (What... You're shy?)