​Iesiti in strada!SCRISOARE PENTRU TOTI ROMANII

​Iesiti in strada!

SCRISOARE PENTRU TOTI ROMANII
Eugen Ionesco in luna mai 1992 spunea: “Romania are nevoie de un regim nou, cel mai vechi si cel mai stabil si cel mai convingator din toate timpurile. Revenirea la o traditie vie si noua. Veche si noua.” ar avea trecere in randul romanilor? Oare pana cand sa tot dam cu zarul, Iar ei sa joace alba neagra cu noi?
*Nu poti sa creezi stramb si sa gandesti drept, nu poti sa creezi drept si sa gandesti stramb!” spunea Regele MIhai
In primul rand vreau sa va multumesc din suflet tuturor romanilor care luptati pentru schimbarea in bine a Romaniei prin protestele din tara si din strainatate, iar celor care stau acasa asteptand un impuls pentru a iesi ii rog sa iasa in strada si sa nu mai astepte dupa unul si dupa altul sa lupte in locul lui. Daca mai asteptam, DNA-ul se va inchide, in momentul de fata multe dosare de la DIICOT privind traficul de droguri sunt blocate, si mai urmeaza…dupa cine asteptati?
Am inceput sa caut pe internet filmari cu Regele Mihai, si am dat de interviul realizat in 1998 la Timisoara, interviu ce a ajuns sa aiba un impact enorm asupra mea. Este extraordinar si pe deasupra enorm de trist ceea ce s-a intamplat si ce se intampla in zilele noastre. Trebuie sa fii foarte incapatanat si indoctrinat in credinta comunista si neocomunista pentru a nu te simti atat de puternic lovit in adancul sufletului tau atunci cand il vezi pe cel ce ti-a fost Rege vorbindu-ti atat de frumos de Romania ta si de tine pe intelesul tau.
Singurele persoane pe care le-am auzit de cand sunt copil si pana acum vorbind cu atata drag si sinceritate de Romania si de noi romanii au fost doar Corneliu Coposu si Petre Tutea in frunte cu Regele Mihai. Tare imi doresc sa fi stiut pana acum mult mai multe despre Istoria noastra si despre Regele Mihai.
Perioada comunista a avut un impact astronomic asupra valorilor noastre ca popor. Putem asemana acest lucru cu sindromul Stockholm, cand victima ajunge sa isi iubeasca agresorul. La fel am ajuns si noi sa ne iubim conceptiile comuniste ramase gravate in mintea noastra si sa adoptam zicala populara “e bine cu rau, dar mai rau e fara rau.”
Am ajuns sa fugim in tari straine si de sarbatori sa ne intoarcem sa ne cheltuim banii munciti acolo, in loc sa ramanem acasa cu ai nostri si sa ne bucuram de o viata fericita! Am ajuns in 2017 sa ne fie frica sa atragem atentia cuiva ca a aruncat pe jos o sticla, sau ca scuipa in public seminte, sau daca din greseala ai calcat pe cineva pe picior sau l-ai impins iar mai apoi sa iti ceri scuze, sa ajungi a fi injurat sau luat la pumni? 

Unde ne indreptam? Unde e spiritul civic si respectul? Toate aceste lucruri am ajuns sa le facem nu datorita, ci din cauza urii si a invataturilor trase de la cei ce ne-au condus tara dupa Regele Mihai si pana in ziua de astazi!
Sunt de parere ca pana acum s-au perindat tot felul de oameni ce ne-au inselat increderea, sunt sigur ca datorita credintei si iubirii de tara insuflate de Regele Mihai Reginei Margareta, reinstaurarea Monarhiei in Romania ne-ar ajuta sa fim din nou in fruntea multor state, putand fi reprezentati cu onoare. Chiar cred ca ar fi bunul necesar care ne-ar salva din ceea ce suntem acum.

Singurul conducator al statului care a dat dovada de iubire, de patriotism in adevaratul sens al cuvantului, de grija si lupta pentru noi si apararea noastra si a tarii noastre a fost Regele Mihai!

Asta n-are cum sa fie parerea tuturor. Insa sunt sigur ca fiecare isi doreste un trai mai bun si este (sau ar trebui sa fie) afectat de hotia si lipsa de caracter a celor care ne conduc. De aceea va rog sa va sustineti parerile sus si tare. Va rog sa aratati ilegalitatile daca le vedeti, sa sariti pentru cei care au nevoie de ajutor, sa sustineti progresul nostru ca popor.
Am fost nevoit sa plec din Romania pentru un trai mai bun, insa mi-as dori sa ma pot intoarce acasa.
*Si daca este vorba sa schimbam ce se intampla in tara, atunci orasul meu trebuie sa se schimbe intai; 

*Daca orasul meu trebuie sa se schimbe, atunci familia mea trebuie sa se schimbe;

*Si daca familia mea trebuie sa se schimbe, atunci eu sunt primul care trebuie sa ma schimb; 

(Regele Mihai)
Haideti sa ne schimbam! Daca nu iesim in strada sa schimbam istoria ne vom intoarce toti inainte de 89.

Imaginati-va putin cum ar fi aratat Romania acum, daca nu ar fi fost nevoit sa plece in exil?

Cand a spus “Am plecat cu moartea-n suflet”, a avut un moment in care abia si-a stapanit lacrimile. Emotille astea nu se pot regiza. Arata cat de legat era de Romania. Asta inseamna dovada suprema de patriotism! Oare pe fata carui politician al zilelor noastre se poate vedea dragostea de tara? Sa nu mai vorbesc ce poarta acestia in suflet.
Regele Mihai a venit in fata romanilor si a spus “va iubesc din toata inima!”. Ce alt om din conducere a folosit aceste cuvinte? Iar daca le-ar folosi vreunul, l-ati crede?
Ii multumim Regelui Mihai I pentru toata lupta dusa pentru noi, sa ne vegheze si sa ne ajute asa cum a facut-o si pana acum.
Acest indemn adus poporului roman de la un om ce este obligat de conducatorii tarii noastre sa stea departe de tara si de familie, este de a cuteza si de a iesi in strada.
Hotarati-va acum ori niciodata deoarece soarta voastra sta in mainile voastre. Nu mai permiteti acestor hoti sa ne conduca tara! Nu-i mai lasati! Iesiti si sustinetiva parea, partidul, indiferent de ce culoare este, PNL,Monarhie,PSD, USR, UDMR,ALDE, referendum, dizolvarea parlamentului, orice, dar macar faceti ceva!
ROMANI, IESITI IN STRADA!
Daca fiecare dintre voi ati distribui aceasta postare, ea ar deveni virala si am avea multe sanse de reusita. Doar cu un like nu rezolvam nimic. Ganditi-va putin!

SHARE, VA ROG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply: (What... You're shy?)