Laura Chiana

image

Periodic in #laboratorul  HUMANAMED, strabunica  IUSTINA isi face simtita prezenta. Zambetul  si atitudinea blanda data de trecerea anilor ne aduce bucurie ca am ales sa oferim servicii de calitate in folosul  semenilor nostri.
Strabunica IUSTINA uneori imi spune: ,, fata mea, pe vremea mea copiii se cresteau foarte greu dar lumea era mai frumoasa pentru ca oamenii se iubeau si se respectau unii pe altii, acum totul este usor dar lumea s-a uratit pentru ca iubirea a fost inlocuita de ura, oamenii nu se mai iubesc, nu se mai ajuta”. Are drepatate!
Strabunica Iustina va implini peste cateva zile varsta de 89 de ani, este mama a 6 copii, bunica a 7 nepoti si strabunica a 6 stranepoti, are o curte plina de flori care o asteapta intotdeauna acasa.
Va multumesc mult pentru trandafirii pe care mi i-ati adus, sunt la fel de frumosi ca varsta si viata dumneavoastra.
Va doresc  un sincer La Multi Ani si multa sanatate! Sa va avem multi ani de acum inainte prin preajma noastra! Avem nevoie de radacini, avem nevoie de stabilitate!
#respect

Leave a Reply: (What... You're shy?)